DU VIL FREM I VERDEN

TAGE ANSVAR OG  GØRE EN FORSKEL 

STÆRK PÅ ANALYSE OG PERFORMANCEOPTIMERING


JUNIOR FINANCE
BUSINESS PARTNER

Har du passion for analyse, finansiel styring og performanceoptimering? Brænder du for at påvirke vigtige beslutninger og opnå værdifuld erfaring med alle aspekter af en økonomiafdelings drift og ansvarsområder? Så er det dig, vi mangler som vores nye Junior Finance Business Partner.


Vi søger en Junior Finance Business Partner i en nyoprettet stilling. Du får en central rolle og et bredt netværk i virksomheden. Din hovedopgave bliver at styrke økonomifunktionens strategiske rolle og levere valid økonomisk information som beslutningsgrundlag for udvikling og optimering. Du kommer til at arbejde med controlleropgaver, budgetlægning, forecast og analyser på tværs af afdelinger. Desuden får du ansvar for operations inden for IT og telefoni.



YSM er en mellemstor virksomhed med ca. 80 ansatte. Organisationen er flad med kort vej fra beslutning til handling. Værdikæden omfatter alt fra produktion, marketing og salg til service og eftermarkedsydelser.
Virksomhedens økonomiske forhold og aktiviteter er omfattende og komplekse. Det giver dig en unik mulighed for at påvirke vigtige beslutninger og opnå værdifuld erfaring med alle aspekter af en økonomiafdelings drift og ansvarsområder.


Allerede fra dag ét inviterer dig ind i forretningens maskinrum med garanti for en stejl og relevant læringskurve. Du bliver hjulpet af tæt, personlig sparring med vores erfarne CFO, hvor du som hans højre hånd får al den opbakning, du måtte ønske dig. En enestående chance for dig med ambitioner om ledelsesansvar og indflydelse.

Opgaver

  • Support af forretningsområder med analyser, sparring og procesoptimering

  • Udvikling af værktøjer til performancestyring

  • Månedsafslutning, herunder validering og rapportering af regnskab og KPI'er

  • Budget og forecast

  • Key user af Navision med ansvar for intern træning og systemudvikling

  • Ansvar for IT og telefoni operations

 

Hvem er du

  • Du har en relevant uddannelse inden for finans eller økonomi, fx cand.merc., cand.oecon., HD eller lignende
  • Den ideelle kandidat har minimum 1-2 års erfaring i en lignende rolle eller som revisor
  • Du er i stand til at formidle viden på en forståelig måde og kan omsætte denne til værdiskabelse for dine stakeholders
  • Du trives i et dynamisk arbejdsmiljø med et bredt netværk og kan fungere som en proaktiv sparringspartner
  • Du har gode IT-færdigheder, især i Excel og Navision/Business Central
  • Du har en naturlig interesse for data og analyse
  • Din tilgang er stuktrueret og med øje for detaljen

 

Det praktiske

Dit arbejdssted bliver vores hovedkontor på Egeskovvej 10 i Horsens. Du vil indgå i et team med seks medarbejdere. Hos os får du selvfølgelig også frokostordning, sundhedsforsikring og pension. 


Søg jobbet

Har du lyst til at vide lidt mere?

Så skal du ikke tøve med at kontakte CFO Per Rasmussen på tlf. 2042 1704.

Ved du allerede nu, at det er her, du skal være, så kontakt os allerede i dag.


Ansøgninger gennemgås løbende og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet, så send CV og ansøgning med det samme til job@ysm.dk


Vi glæder os til at høre fra dig!

 


Du er velkommen til selv at ringe til os med det samme eller kigge forbi. Du finder vores kontaktoplysninger herunder.

BLIV RINGET OP

Udfyld formularen og vi ringer til dig!

 
 
Reklamationsbehandler
Krone tekniker
Junior Finance Business Partner
 
 

BLIV EN DEL AF TEAMET

Bliv en del af vores problemknuser-team og hjælp
os med
at holde vores kunder kørende